Respekt.


Jag har nu suttit och pratat i timmarna två med min kompis Josephine om ALLT.
Från brasiliansk vaxning till facebook funktioner. Hon har faktiskt visat mig hur man kan bli offline på facebook chatten. gud så härligt!! En sådan efterlängtad knapp!

Men varför jag ringde henne det var för att jag fick en liten aha upplevelse igår.
Jag eller hon för den delen ska aldrig hamna i ett förhållande där man inte får någon respekt. det kan ju tyckas självklart. Men egentligen, jag har väldigt få kompisar där det verkligen är full respekt. Hon är en av dom.

Men som hennes syster, som aldrig betalar tillbaka. Det är inte respekt. Eller min kompis som alltid kommer försent och eller en annan som plannerar in en massa saker innan hon träffar mig så det vi egentligen ska göra aldirg blir av.
Respekt finns ju i fasligt många former, men jag måste säga att man får verkligen se upp vilka man umgås med. Vilken sorts respekt de har eller inte har.
Jag vill verkligen inte slösa bort mitt liv med männiksor som inte visar mig den respekt jag vill ha.

Märkligt att det ska vara så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0