Blogg

Det här fenomenet blogg alltså.

jag måste säga att när jag klickar in mig på min blogg och läser den så tycker jag att den är förvånandsvärt bra.

Den har inte så mycket innehåll. Men det är liksom trevligt att läsa den.

Hur länge kommer bloggen att leva? När kommer Blondinbella och Paow lägga av? Kommer de göra det med fanan i topp?
Jag tror att de kommer att byta forum, iaf Blondinbella.

Min blogg fungerar ju inte som en blogg ännu. Men det är trevligt. Jaga läsare är inte min kopp te.
Inte de stora massorna iallafall ska tilläggas. Jag vill inte bli känd genom min blogg!



den härligaste bilden jag vet. Jag mår så bra av den. Vet inte vem som gjort den men om någon vet så är jag mycket intresserad av att se mer och uppmärksamma denne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0