Tjuvlyssnat punkt se.

Om jag blir klar med allt som jag plannerat att göra idag så ska jag fixa lite med bloggen. dvs jag kommer inte alls att syssla med bloggen idag.

Men jag vill att ni ska kolla på tjuvlyssnat.se

för jag hittade några guld citat igår:


I kassakön köper en kille ~18 lite bullar.
Kassören: Så du köper fika till tjejen?
Killen: Jajamensan, alltid fint att fika lite med bruden.
Killen: Ett paket Alvedon också.
Kassören: Hon pratar mycket va?
Killen: Du anar inte…


----


Det är lördag förmiddag och vid ett bord sitter en kille och en tjej ~24. Båda ser mycket trötta ut. Plötsligt reser sig tjejen upp och går mot toaletten. En man ~30 går fram till killen och pekar på dagstidningen som ligger på bordet.
Mannen: Kan jag låna tidningen?
Killen: Aa, visst.
Mannen: Din tjej ska inte läsa den då?
Killen (med matt blick): Det är inte min tjej. Jag träffade henne i går kväll och är inte helt övertygad om att hon kan läsa…

------

Och den här är den bästa:


Ett gäng tjejer ~13 pratar om siamesiska tvillingar.
Tjej 1: Jag har hört att de kan känna på sig när den andra är i fara.

Som sagt klicka in er på den här sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0