Dator haveri

Idag började min dator att blinka och hålla på.

6 dagar gammal och blinkar epeleptiskt.

Jag for in till SIBA. på vägen dit smidde jag planer och höjde mitt raseri över att den inte fungerade. Jag blev argare och argare, för det vet man ju att man måste verkligen strida med dessa jättebolag för att få sin vilja fram. De skulle säkert vilja skicka den på reparation, men det ville ju inte jag. Jag behöver en dator nu!

In dit och attackerar en säljare. Som var helt med på noterna och en halvtimme senare går jag paff ut från butiken med en ny dator. Jag hade inte ens hotat mannen på SIBA. Han bara gick med på det. Vilket är helt naturligt att göra men hur ofta händer det att en säljare faktiskt lyssnar på en?!

Jag är fortfarande i chock och vet inte vad jag ska göra av med den här ilskan som jag bullat upp inför bytet idag. Eller all den tid som jag sparade på att slippa bråka med idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0