2009, summan av kardemumman.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån på riktigt. Har inte bott hemma på 3 år, men nu är jag helt solokvist.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja. Till hälften, jag skaffade ett gymkort. 
Och jag åkte faktiskt utomlands, men kompisar vilket jag ville.
 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en gammal högstadie tjej. Faktiskt glad att hon blev den första i klassen som blev med barn. För med henne är det faktiskt inte tragiskt att just hon fick barn. Hon är den enda som inte bryr sig ett piss om att dra en barnvagn på bussen. den här tjejen är dessutom sjukt snygg, hon är en cool morsa. Och kom ihåg hon vet inte att jag har den här bloggen så allt jag skriver är faktiskt sant.
Jag kan helt ärligt säga att hon är en MILF.



4. Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov för att det inte hände. däremot avled min nära väns systers man och lämnade eftersig en liten kille på ett år. Mycket Tragiskt. Men Jag vet att han är med oss.
 

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Finland, Norge och jag tycker nästan att Umeå räknas.

 

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer resor, mer kärlek. Mer Flyt överhuvudtaget. 
Men det kommer det att bli, om resten av universum bara följer min plannering.



7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11 januari, härligaste resan. 
1 Mars, RIP.
24 Mars, så lyckad fest att jag är riktigt nöjd, härligt att man kan dra igång världens roligaste kalas och att alla vänner hänger på, en vanlig Tisdag.
31 Januari, jag berättar varför om 5 år. Prick. 

samt 22 Juni. Fy fan. 


8. Vad var din största framgång 2009?

Flyttat hemifrån, tagit tag i mitt liv. Börjat träna. Varning för flum: Kommit ihåg vem jag är och slutat gömma mig i en roll. Vilket har varit väldigt befriande. btw, ni som funderar på att kommentera om att jag gömmer mig i en anonym blogg kan sluta med det.  
9. Största misstaget?.
HAHAHAHHA, inga misstag som jag inte kan skratta åt. Men ni två som läser vet ju att ni får veta allt sådant som är roligt lite pö om pö. Jag försöker bara komma ihåg att bloggen är anonym, och att det är bra att den är det ifall jag skulle fortsätta berätta mina misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Fick fucking Svinis av svinissprutan itself! finn ett fel maistro! 
11. Bästa köpet?
Mina Converse, follow the mainstreem så att säga. 
Nej nej nej vad är det jag säger självklart är det min Screen Player. jag har en sådan förstående bror, han hjälpte mig.
  

12. Vad spenderade du mest pengar på?
antagligen kläder. Fast undra inte om jag får vara så tråkig och säga mat? Det kanske inte var så spännande. Man kanske skulle skapa en Illusion och säga sprit?  


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag blev enväldigt vald till Gudmor till sötaste A. och Fadder tillsammans med alla syskon till en liten prins.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Master and servant av Nouvelle. 
The fame Ablum av Lady gaga.
  
Madagascar 2 soundtrack.
Twilight soundtrack
the ting thing- Thats not my name
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
När något har varit på fall repet och sedan insett att det är ohållbart. Det var väldigt jobbigt en period. Men jag skulle vilja säga att jag är myckt gladare nu än vad jag någonsin varit.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Utnyttjat mitt gymkort.Mer än en gång. Men åandra sidan har jag börjat kunna jogga mer och vattengympa.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
ätit mindre socker, och inte tagit den där snusen på nyår.  

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med familjen och fluktar snabbt på Kalle Anka. Sprang omkring med två <5 åringar som var helt galna. sedan kom en tomte och han var farligt och obehagligt lik Torsten Flinck.  

19. Blev du kär i år?

Jag tror att Förtjust är ett bättre ord.

Om man inte räknar med Sverrir Gudnason, Gustaf Skarsgård, Robert Pattinson, eller Jesper Salen, för då har jag varit kär.

     
  


20. Favoritprogram på TV?
House MD.

21. Bästa boken du läste i år?
Shit vad dålig jag har varit med litteraturen i år. Förra året läste jag bra klassiker. Jag kan inte ens ljuga om att jag läst Hertas bok. Jag får bli en medelmåtlig fjortis när jag erkänner Twilight böckerna. MEN jag läser Agatha Christie varje kväll, räknas det?

22. Största musikaliska upptäckten?

Lily Allen. Hennes låtar förknippas evigt med sommaren på slottet.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick pengar. Så trisst. Men jag fick också en resa. Det var mycket roligt.  
25. Något du önskade dig men inte fick? .
Nää,,... men jag är ju ett teknik freak så det är ju bottenlöst av vad man kan önska sig.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag hade stor läppstiftsfest, ( äntligen anledning att bära de fula färgerna man fått av Moster Bettan. ) det ble mycket roligt med illa sjungen Singstar. En klar reunion och alla berättade minnen och hade det bra. Stackars Eva som hamnade i mitten av allt. Hon är nytillkommen i gänget och hamnade i skottlinjen mellan en historie berättare och en frisör. Ni kan säkert själva se det framför er.  

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? .
Någon Flört kanske. Och lite mindre daytime TV.
Kanske lite mindre hala typer
.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
"hahaha" 

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner. Jag har ingen som ställer upp i vått och torrt, fungerar varenda dag. Men jag har många pusselbitar som tillsammans bildar ett jättebra vän nätverk för mig. Alla har sin genre, och passar väldigt bra som det.

30. Vilken kändis var du mest trött på?
Anna Book. Shit pommefrit. snälla Anna ta inte illa upp, börja inte gråta nu. 
 
31. Vem saknade du?
Min vän Maria. Hon är ute och reser i vida världen med sin bästa kompis. Hon är riktigt rolig. 
 
32. De bästa nya människorna du träffade?
Caroline. En härlig pingla med ful dialekt. men det kan inte hon hjälpa.  


Bloggare brukar skriva sådana här och säga " äsch, det är bara för att jag har tråkigt"
Jag får nog säga det motsatta " Jag tycker att det var roligt att skriva en sådan här, men nu har jag tråkigt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0