Filmer.

Nu har jag sett två filmer/serie i rad, som jag inte fattar poängen av.

Eller jag förstår ju poängen men jag trodde verkligen att det skulle finnas MORE TO IT.

1. Julie and Julia. Meryl Streep och Amy Adams. Båda lagar mat. dom träffas inte. Den ena bloggar, den andra lagar bara mat.
Ja, sen var det slut.

2. Skuggornas Hus.
En serie med sveriges under 90talets största ( ja nutids största också, Joel Kinnaman och Persbrandt saknas)  skådespelare. Så är dom i ett hus. sen simmar dom ut. det är en koppling mellan en dam och en gammalbåt. Det fattar jag. MEN VARFÖR någon är arg?! VARFÖR!
För övrigt så var det en bra serie. Roligt att se alla skådespelare så små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0