Musik- Breathe, loves eats music.

Lilla blogg. Vilken dag det har varit. Jag ska berätta i etapper.

Började på ett nyttavsnitt i Matematiken idag. Vilket skämt. Jag har inte ens kommit igenom kapitel 2 på Matte AB. Och idag började vi alltså med C. Jag är inget matte geni, ibland är matte roligt. men oftast är det inte det så att säga.

 ( bild lånad från google. )
Till förmiddag hade jag en vän över till min lille lägenhet som hjälpte mig att skaffa spotify, ungerfär 2 år efter alla andra. Nu njuter jag. Av vaddå kanske ni undrar. GRODAN BOLL. Det ni.
Varför man lyssnar på Grodan boll, en tripp nostalgi bakåt. Jo för att man sjungit på en audition idag. Det gick åt hvete. Jag vill så gärna vara med. Men dom är proffitionella. fel stavning. I know. 
Men åandra sidan blev allting fel på audition. Så nervös att rösten försvann. Jag lyckades iallfall att INTE gråta där. Jag skämtade istället. Som tur var skrattade dom också. Jag grät när jag kom hem istället. 
Därför passar Grodanboll jättebra nu.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0