Vad ska man göra med livet?

Just nu är det lördag, och ärligt, vad härligt är det?

den snygga kille är jag osäker på om han vet jag heter. Men good lookin boy sure is.
Lockigt hår, mm so fine.

Vad ska jag göra  nästa år liksom?
Ska jag söka till Läkarlinjen? Sverige? Ungern? Slovakien? Det är faktiskt inte bara betong landskap därborta.

ELLER. Köpa mig en biljett till familjen i LA, leva farligt och faktiskt satsa på fotomodell jobbet?? Trots allt fått en hel del lovord, men ärligt. vad är det för något och gå omkring och se snygg ut. Eller låtsas att man vet om det. 

Ett år kanske jag kan offra på det iaf. 

Nu kanske det låter som om jag vore världens bästa tjej. Läkarlinjen eller fotomodell. 

Så är det inte.


Jag har varit halvbhra hela mitt liv. Aldrig bäst på någonting.

förutom på att vara jag, det kan ingen ta ifrån mig.

Men om jag skulle bli så känd så att folk började göra look-a-likes så skulle jag nog börja vara på min vakt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0