Googlare!

När man för en egotrippad stund googlar sitt namn, och märker till sin besvikelse att man själv en sinte kommer upp som förslag, utan någon annan med samma namn gör det istället. Flera gånger.

- Mitt efternamn slutar inte på -son.
- Är hennes liv mer intressant är mitt?
- Ska jag kanske vara tacksam att den där bilden på mig själv i Fyran, som förut ploppade upp, inte visas längre?
- Ska jag ta till drastiska åtgärer för att få synas?`Men kära nån vill jag verkligen det?

Om jag hade haft ett stort antal läsare hade jag frågat vad som kommer upp när ni googlar er själva.

Nu har jag varken det eller identitet på google.

Ge inte upp! Vi provar en annan sökmotor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0