Ansvar.

Ett visst ansvar måste man ju känna med det här med bloggande. Man vill inte göra någon arg, ledsen eller besviken. Och det var ju just det som inte fick hända, att man skulle känna så.
Och att registrera sig på bloggtoppen. ( nu vill jag ju inte påstå att jag kan ha lyckats men OM) så ska man kategorisera sin blogg.
Det är mycket lättare att säga vad min blogg Inte är.
Det är inte en politisk, eller modeblogg.

Det kommer inte finnas några Egobilder eller läppförstoringar.
Inga bilder på söta barn, kossor eller hästar.

För är det något jag inte önskar mig nu är att bloggen gör mig känd.
Usch.
Då kunde jag verkligen kommit på något annat som gör mig känd.

Däremot kommer det säkert att finnas citat och roliga youtube klipp.

Men det som oroar mig mest nu när jag har kategoriserat min blogg som humor blogg är att folk ska tycka den är kalas tråkig. Men det fina i den kråksången är ju de att då behöver man inte fortsätta läsa. Läsare kommer att sortera in den som slentrian och sedan glömma bort den.

Men ni som gillar min sorts humor. Och otalig youtube klipp ni kanske sett förut. Jag gillar er!


Kommentarer
Postat av: Em

Det GÅR inte att vara rolig hela tiden. Man FÅR kalla sin blogg humor-blogg även om inte varje inlägg är roligt. Mode-bloggen är inte mode hela tiden och mamma-bloggen skriver om andra saker än att vara mamma. Politik är inte alltid politik och Kissie är inte alls Kissie, det tror inte jag i varje fall. :D

Sv: TUSENTACK!!!! Vilken fin komplimang jag fick!

2009-11-30 @ 20:31:09
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0