Världen är liten.

Min läxa som jag lärde mig häromdagen:

Världen är inte liten. Det är jag som känner många i Sverige på Olika platser.

Så vart jag mig än i världen vänder ska jag vara snygg. Jag ska inte tänka, "äsch de här håliga byxorna är så sköna. Och inte kommer jag träffa någon jag känner i en håla som Emmaboda?"

Det är just den kvällen i Emmaboda som du kommer träffa på någon som du verkligen inte ville träffa i håliga byxor.

Precis det hände igår.

Så idag när jag ska resa hem till Stockholm:

Att resa hem till ett ställe där gamla vänner och ex bor, det betyder ju bara en sak:

- Jag sa anstränga mig de hårdaste att se fantastisk ut, på jobbet, på promenaden, på konsum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0