Kastar in handduken.

Jag har aldrig varit den som gett upp.

Aldrig.

Sedan kanske mina resultat inte varit så fantastiska men jag har fanimej aldrig gett upp.

På måndag är det kurstenta. Och just nu överväger jag att sätta mig på tåget hem till Stockholm -idag.

Jag har varit sjuk i influensa och flera andra anledningar har gjort att det inte är idealiskt att skriva en tenta.
Och om jag ändå inte kommer få godkänt på den här, men ska ändå sitta av tiden? Bättre att åka hem tidigare. Vila upp sig och komma igen med nya tag.

Jag är glad att min vän Henry kommit hem. Jag kan ringa honom och prata och får stöd.

Inatt märkte jag att han mognat väldigt mycket. Nu har jag lite uppförsbacke att mogna till hans nivå.

Jag kommer ha fullt upp i jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0