Jennie - En förebild.

Kvinnliga förebilder som faktiskt är riktigt bra är svåra att hitta.

Jag har hittat en, genom en liten mini annons i Aftonbladet förra året, om ett roligt inlägg som hon hade skrivit. Hennes man hade lagat en omelett och resultatet såg ut som en spya.
Klart man blir nyfiken och kikar in.

- Och blev fast.

Även om Jennie är distanserad ( dvs. inget jag talar ut) i sin blogg så känner jag ändå att hon är väldigt personlig.
-Man liksom läser värme.

Hennes blogg kategoriseras som Modeblogg och tjejen har smak. Det är Chanel nagellack hit och grymma blusar dit. Jag gillar Jennie och Jennie's blogg skarpt.
För att inte tala om hennes språk. Det diggas. 

Det är betryggande att veta att det finns supersnygga tjejer som faktiskt använder sin hjärna.

Alla borde klicka in sig dit.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0