Grannar.

Jag har bättre grannar än de flesta måste jag säga. 
Om man skulle sammanfatta mitt liv i grannar så skulle det delas in i tre delar.
Första delen likaså den längsta delen av mitt liv hade jag inga grannar.

Andra delen hade jag förskräckliga grannar, samt mina närmaste vänner. Spelade de hög musik kunde jag gå in och gasta till de slutade. Eller om det var Kopulation på gång hos någon så höjde vi alla andra instinktivt volymen på allt, som en form av respekt. antiklimax flera gånger var ju när man gick in till en granne och vrålade att sänk volymen för helvette, och grannen tittar på mig med överlägsen blick " tack vare mig så hör du inte att dom knullar" 
                                         Haha en gång vaknade jag av att min granne snett under mig kom upp med en kudde och tittade med stora ögon på mig " jag kan inte sova för dom håller på..." då hörde jag ju att hennes granner över henne när som helst skulle krackelera golvet mellan dom rasa ner på min stackars vän. Hon sov över hos mig.

Tredje delen: Där befinner jag mig idag. Min granne sjunger när han är lycklig " åehÅ FLYGPLAN! Å-eh-Å FLyyyygplan! Luftenshjältar hela dan i våra flygplan -o--O-O-O--o--- "

Och när han är olycklig " snälla- snälla -snälla..... " fast med " nääääj --- nääääj - NEEEEEJ!!!"

Vem sa att män inte har ett brett känsloregister?

Ps. Handlar det om sport så kan inte ens Anna Book komma i närheten av mäns kapacitet av känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0