FulPerioder.

Jag tror att det är legitimt att prata om dom när det handlar om en själv.

Man bjuder liksom på sig själv. Och just nu kan jag meddela att jag är påväg ut ur en fulperiod!
Hurrej!

Första fulperioden kom i 5an. Inte så oväntat med pubertet och nada kontroll över armar och ben. Eller smak!
Svart lilla och metallic?!?!
Gå omkring med metallic läppstift? Tjusigt.

Jag sminkade mig inte då. Jag kluddade mest.
Det tycker jag är okej. Jag hade fortfarande hängselbyxor.

Min andra fulperiod kom för ett eller två årsedan.
Det kickade igång med en tandställning och eftermiddagsfika.

Missförstå mig rätt jag äter fortfarande eftermiddagsfika, men bara EN gång numera.

Man kan svulla med måtta.

Nu börjar jag känna igen mig själv igen. looking good.
Det är nu man håller tummarna för att det inte ska vända oväntat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0