Disney Pursuit.

När TP blir för avancerat, när ingen i familjen mäter sig med Thorleif i serien Bert, då nyanserar man sig lite, och man börjar spela Disney pursuit istället.

Man kan fortfarande välja vuxen frågor eller barn frågor. Vi röstade kaxigt om att ta vuxen frågorna, fast pappa med VETO rätt bad mig läsa upp en fråga från vardera kategori så han med sitt enväldiga makt kunde bestämma rättvisst vilken kategori vi vuxna ska använda oss av.

Jag läser upp en barnfråga:

" Vilken färg är det på Nalle Puhs tröja?"

Pappa:

" Och hur faan ska man veta det? Satan, jag säger Brun!!"

Familjen spelar nu efter barnfrågorna och jag måste medge att det ser ljust ut för mig. Jag har blå, rosa, och gul tårtbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0